forme
http://amandafalk.forme.se
Jag vet icke vad som hänt med designen och pallar inte fixa det heller, från och med nu bloggar jag ifrån forme.se istället. PUSS PÅ ER
 
monster
 
sjuk
den här helgen har ju inte varit en utav mina bästa kan man ju säga. Var mysigt i fredags iallfall med min bebibo men vaknade mitt i natten utav att jag mådde illa. i lördags hade jag feber och mådde illa HELA dagen, pallrade mig ändå iväg på en sketen fest som gick åt helvetet. Somnade iallfall med ett leende.
I dag vaknade jag bredvid min varma o gosiga man <3 <3 Mådde lite bättre idag iallfall, lagade god mat potatisgratäng o kassler blev det! efter det så vände sig min mage ut o in igen haha.. kollade på monsters university  o gu vilken bra film! haha, skrattade som en gris medans min pojkvän suckade åt mig haha. älskar barnfilmer. Åkte iväg o köpte glass sen o mös lite mer innan jag åkte hem. Mår som en påseskit nu och funderar på om jag ska stanna hemma imorgon, vi får se. Ska iallfall duscha nu, puss
 
slut
Är helt slut så ska ta och sova nu, ska upp tidigt imorgon och duscha osv innan jag åker till skolan. 
Fick med mig två tröjor och ett par dösnygga trosor haha, visar tröjorna senare! Imorgon är det fredag och det innebär att jag ska få myyyyysa med min äääääälskling! shit vad man kan sakna en person under bara några dagar, och så sjukt hur mycket man kan älska en människa så mycket. gosiigt.
Uppdaterar förmodligen imorogn, pushejkrambanan
 
mornin
godmorgon på er gosisar. IMORGON ÄR DET FREDAG, yes så skönt! Klev upp rätt så tidigt idag så ligger i sängen fixad och redo att gå men fördriver tiden på datorn så länge haha. Börjar kvart över 9o så bussen går 10 i 9o. Vi hörs när jag kommer hem, tjotjo

kollade på min gamla blogg haha och för ett år sedan så hade jag opererat handen, usch det var inge kul. hade så förjävla ont, kom ihåg att vi hade kök då också så gick in o jobbade nästan direkt efter också, lagom jobbigt!
 
dark
har funderat ett tag och jag ska ta och färga mitt hår svart igen! känner mig mycket fräshare i det, när jag har mörkbrunt så ljusnar det så fort och då känner jag mig så ful o sliten :s Så ska ta och inskaffa svart hårfärg i helgen tror jag! Imorgon mina vänner går jag bara till 12 och efter det så åker jag och mina babes till västerås och chillar galet. Nejmen ska leta lite julklappar och kolla runt bara, ska bli roligt! sen är det FREDAG! äntligen, som jag längtat haha. ska bara gosa med min älskling tror jag, om inget annat händer. miss him!

Så, vad har hänt idag då? Fick D på mitt omprov! lagom imponerande haha. åkte hem rätt så tidigt, har spelat, käkat, tränat, duschat och smsat med min bebibo. Nu är det sovdags my friends. ciao
 
hold your head up
jag orkar inte skriva, vet inte vad jag vill få skrivet. Ibland orkar man bara inte mer och idag är sån där dag, jag måste sätta en gräns. Annars finns risken att jag trillar tillbaka till dit jag en gång var förut och det är det minsta jag vill just nu. Det är så svårt att ens känna sig nödvändig när alla får en att känna sig obetydlig.
 

annars då? Tisdag idag, shiit day. skit väder, träffa dock på en ful alkisgubbe påvägen till bussen med mina vänner haha, lagom roande iallfall. Ska egentligen plugga men känner mer för att träna, duschen och sedan sängen, vad tycker ni? hungrig är jag också. mindfuck, hejdå :) 
Lost and insecure | via Tumblr<3I heard you were a heartbreaker, but I never believed a world they said  | via Tumblr
fre-mån
hejhej! Nu ska vi ta det ifrån fredags haha..
Då gick jag i skolan till 12, åkte hem och fixade lite saker sen in till min äskling. Vi käkade donken, fixade alkohol och gick ut till ett par vänner lite senare. hände inte mycket och det var kallt så vi gick in och mös framför film och somnade. I lördags så åkte vi hem till mig en stund eftersom han skjutsade en kompis hit så åkte vi förbi mig en snabbis, grattade min fina lillebror som fyllde 6 år! På kvällen blev det lite festligheter med några vänner. I söndags vakande vi sent, tog det bara lugnt och åkte hem till mig en stund på kvällen innan vi åkte tillbaka in till stan, handlade mat som vi lagade, sen köppte vi godis också oså kollade vi på lost innan vi somande. 
Började egentligen halv 11 idag men eftersom beby skulle på möte vid 9o så åkte jag med honom till skolan och satt där tills vi började. lite halvjobbigt men! har bara haft sega lektioner idag, är super trött och ska ta en huvudvärkstablett nu innnan jag lägger mig. pusssss hörs sen kanske

min finaste vän, alltid lika kul med dig!
oj såg nu haha hur lagom dragen jag ser ut även fast jag inte alls var det haha!
 
en vecka senare,,
tjena! har varit från bloggen en vecka nu, har inte orkat eller haft någon lust alls och det har faktiskt inte hänt ett piss iallfall. Min bebi sov hos mig ons-fre. han jobbade ju  på dagarna medans jag var ledig och när han var borta låg jag bara i sängen och degade haha. I fredags så köpte vi kina mat och käkade. i lördags så drack vi med vänner och på söndagen så åkte vi till hans farmor ett tag. Den här veckan har jag bara gått i skolan, fått tillbaka alla prov förutom ett som vi gjort förra veckan och jag har klarat alla! bara hoppas på att jag klarade historian också! Är så förbannat glad, så skönt när man slipper göra omprov för det suger verkligen haha.

Imorgon är det fredag! äntligen. har två lektioner och slutar vid 12, då ska jag hem och fixa lite innan jag åker till min älskling och spenderar helgen där. Inga planer än så länge, det visar sig vad vi hittar på. Nu gott folk så ska jag mysa med min söta korv till broder. puss!
 
fkn huvudvärk
Vaknade upp med världens huvudvärk vilket inte var så värt kul. Har tvättat och håller på och göra glass nu! Hoppas den blir god för jag är så förbannat sugen på glass haha. Ikväll kommer min lover, längtarlängtarlängtar!
Nu ska jag gå och duscha och fördriva tiden men shitt. Hejsvejs :)
 
Berzek
Sry bad update men har mått kasst idag, varit rastlös men mått RÖV. vet inte om jag börjar bli sjuk eller något? Somethins wrong, haha. orkar inte bli sjuk nu.. Imorgon åker mina föräldrar iväg och då kommer min älskade blivande man och sover hos mig! Jävlar vad mysigt det ska bli, saknar honom så<3 

 
tatto
nej usch vilken seg dag! Har inte gjort nått roligt alls. Bara duschat, städat och lagat mat. fysatan vad rastlös jag är nu, haha röksugen också.. Måste in till stan imorgon, fuck :( Tur att vi får pengar på torsdag iallfall.
Nu gött folk ska jag gå upp å äta kvällsmat och sen intar jag sängen, igen.. Kollade nyss klart på familjetrippen haha välldigt rolig film, får se vad som står på tur.. Ciao
Oj vad sugen jag är på att tatuera mig! riktigt sugen på en drömfångare, fjäder eller någon snygg och bra text!
ett år kvar senså..
 
monday
Godmorgon! Vaknade vid halv 9 även fast det är lov, det sög ju. Hade hoppats på lite mer sovmorgon menmen. Ska ta en lång dusch nu, fräsha upp mig sen ska jag nog ta och städa mitt rum. Jag var så galet osmart när jag var i stan i helgen eftersom jag inte köpte mig ett busskort då, så jag vete fan hur jag ska ta mig till. Får se hur o vad som händer. Skriver sen!
❤
Oct. 27, 2013
ligger i sängen och är sjukt utråkad, mår som ett as och smaskar godis. Har kollat på lite serier och ska ta och fortsätta att göra det. Solsidan, Vampire Diaries och Pretty Little Liars står på tur!
shoes